Kızlar 20 gün oldu sezeryan doğum yaptım. Estetik dikiş sanırım tam bilmiyorum. Eriyen ilerle yapılmış. Yalnız bir kaç gündür ipler görünüyordu dün doktora geldim enfeksiyon dedi krem verdi. Gayet iyi dikişler onlar eriyecek dedi. Bugünde baktım içten kanama var yapıştırma yerler açılıyor ipler görünüyor. Şimdi yine geldim doktora sıra bekliyorum da. Başına böyle birşey gelen var mı? Tekrar ameliyat vs olmam inşallah 😔