Etipuff_Suratt_Bebikk Kizlar bebegim yarin 3 aylık olucak 1 haftadir parmagini emmeyi öğrendi ve birakmiyor , zarari var mi bilmiyorum sizde durumlar ne ?🧐
Birdunyabircennetannesi Etipuff_Suratt_Bebikk Bizimde öyle 3 buçuk aylığız izin verin emsin engellemek iyi bişey değilmiş
BBBuse Etipuff_Suratt_Bebikk 3 ve 5. Aylarda normalmis zamnla gecer diyorlar benim bebeğim de baş parmağını emiyor :/
Gamziss573838 Etipuff_Suratt_Bebikk Kendisini güvende hissediyormuş doktor öyle demişti ama alışırsa da 4 yaşına kadar bırakmıyorlar ben hemen o an emzik veriyorum bırakıyor 🙃
Etipuff_Suratt_Bebikk BBBuse Benimkide yeni huy edindi iste siser bisey olur diye engel oluyorum yinede gormeyince aliyo
Gamziss573838 Etipuff_Suratt_Bebikk Hmmm o zaman kendine bırakacaksınız alışmaz umarım şimdi çok tatlı gözüküyor da yürüdükten sonra sürekli parmak ağzında garip duruyor 😊😊 yani umarım alışmazlar
Kubrakuuckkk Etipuff_Suratt_Bebikk Benim bebeğimde 3.5 aylık doktorum emmesi daha iyi ellerini keşfediyor oral döneminde bebeğiniz devamlı ellerini temiz tutun ve engellemeyin emmesini hoşuna gidiyor kuzuların ☺️
Sila91 Etipuff_Suratt_Bebikk benim oğlan 5bucuk aylık,3 aydır bizde cikarmiyoruz o parmağı ağzımizdan. Emerek uyuyor parmağını. Emzik veriyorum köpek atiyor ağzından 🤣 alışkanlığa dönüşürse çok sıkıntılı,emerken basbasmagin şekli bile bozulabilir.
Etipuff_Suratt_Bebikk Sila91 Benimkide ayni emzik var farkli farkli yok illa parmaklari daha tatli geliyo
Sila91 Etipuff_Suratt_Bebikk valla arada diyorum ver bakim bide şu parmağını ben emeyim,çok mu tatlıymış diyorum. Yani yalan çok çok tatlı 🥰
Denizzz88 Etipuff_Suratt_Bebikk benim oglumda 4,5 aylık emiyor parmağını doktor cekme elini ellerini keşfediyor dedi ama kendi bıraktığı anda ben hemen emzik veriyorum tekrar almasın diye 😊 bende çünkü küçükken 2 yaşına kadar emmişim parmağımı