Arkadaşlar merhaba aranızda evde iş yapan var mı acaba malum pandemi dönemindeyiz 2 bebeğim var 2.5 ve 1.5 yaşlarında Eşim in maaş sorunu var bende katkıda bulunmak istiyorum hayat çok pahali biliyorsunuz artık asgari ücret kalmıyor bile hiç belki fikir olur ( katalog işini yapamam arkadaşlar inanın çevre bakımından yaşadığım yer de tanımıyorum kimseyi hep tekim şırnak silopi de oturuyorum)