Burculiceee Miniminimini Kullanıcaksanız 6 ay ve sonrası için düşünün derim 4 aylık omurgası baskı altında kalabilir yinede siz bilirsiniz
Deletedmom27337 Miniminimini 4,5 ta başladık doktor 10-15 dk yı geçmesin dedi. Bnm kızım 3 aylıktan beri kucakta falan oturma çabalarındaydı. Şuan 6 aylık bi sıkıntı yaşamadık. Sadece çok işim varsa yada wc ye gidiceksem bindiriyorum
Morusevenanne Miniminimini o kadar kücük ki daha oturamıyordur bile. Kemikleri daha hassas ben önermem. Zaten normalde de tavsiye edilmiyor
benimhalaumudumvar Miniminimini 7. aydan sonra bindirin doktorlar pek tavsiye etmiyor ama mecbur kaldigimiz durumlar olabiliyor.Oturmayi pekistirdikten sonra bindirin derim.4 aylik daha tam oturamiyodur ve omurgasina zarar verirsiniz
Deletedmom0099 Miniminimini 5,5 aylıktan 9 aya kadar bindi sonra istemedi. 14 aylık yürüdü, kalkma emekleme, oturma gibi şeyleri zamanında oldu