Helinlo Arkadaşlar 1 yaşında vurulcak aşısı 9. Aya almışlar aizler yaptırdınız mı bu aşıyı ateş çok yaptımı. bizim bexsero vurulması lazımdı ikisi aynı anda yapılır mı ?
merve0128 Helinlo ikisini aynı anda yaptırabilirsiniz ama bexsero ağır bir aşı olduğu için aynı anda önermiyorlar bizde o yüzden 8. Ayda yaptıracaz 9. Ayda da kızamık aşısını olacak yinede siz bilirsiniz