Merhabalar! Sormak istediğim bi şey var, belki bilgisi olan vardır.
2.5 ay önce doğum yaptım (sezeryen oldum), doğum sırasında sağ yumurtalıkta büyük bir kist olduğu öğrenildi... ve o kistin patoloji sonucu iyi çıkmadı maalesef over kanseri olduğu tespit edildi. Bir hafta sonra tekrar ameliyata alınmam gerekiyor... ve benim 2.5 aylık bebeğim var... acaba ameliyattan sonra emzirmeye devan etme şansım olur mu... çok kafaya taktım bu emzirme olayını... böyle bi durumla karşılaşan var mı... fikirlere ihtiyacım var...