Osmnn_457 Kızlar ankaraya düğüne geliyor 10 ekimde oraların havası nasıl olur acaba bi yaşında bebepim var nasıl giysiler koymam gerekli çokmu soğuk oluyor ona göre valiz hazırlıcam
sokomel Osmnn_457 soğuk olur. şu an bile uzun kol üstüne yelekle parka götürüyorum bazen kapüşonlu üst ile. akşamları zaten daha soğuk. bir ay sonrası iyice soğumuş olur. şimdi bile çoğu insan montla geziyor.
Kevseryldz Osmnn_457 akşamları epey soğuk oluyor kalın hırkalar hatta mont alabilirsiniz. Gündüzleri de genelde açık ama hava soğuk olabiliyor yani uzun kollu alın ne olur ne olmaz diye ince bişeylerde koyabilirsiniz
Feyy Osmnn_457 soğuk olur şimdiden soğuk geceleri iyice soğuk ince pijamalar felan düşünmeyin birde geldiğiniz yere göre de değişir bazı yerlerde zehir gibi rüzgar olur çünkü
Deletedmom27337 Osmnn_457 ankara ayaz olur başka memlekete benzemez. Anında çarpar kalın getirin. Ben ankaralıyım kocaeli de oturuyorum. Bu hafta ankaraya geldim kızıma yün tulum mont aldım düşünün kocaelide işime yaramıycak ama bura fena olur die. Gerçi iki gündür de sıcak şansa 😂