Selam güzel anneler oğlum 1,5 yaşında doğumundan itibaren hep prima kullandım ama artık hem bütçemi aşıyor hemde çok fazla sızdırmayı başladı sleepye geçeyim dedim çocuk pişikten mahvoldu primadan sonra hangi bezlere geçtiniz veya hangisini önerirsiniz kullandıklarınızdan öneri yapar mısınız