Kızlar merhaba . 5 ay 24 günlük kizim var ama 6 kilo . 5.ayina girdiginde doktorun tavsiyesiyle ek gıdaya başladık . 5.aydada 6 kiloydu 24 gün geçti hala 6 kilo. Bugün kontrolde doktora mama verelim artik dedim Tamam aptalım 2 kullan dedi. Şimdi sorum şu:)) ben hem emzirip hem ek gıda verip az tabi bi fincan bile olmuyo genelde , hemde mama vericem . Böyle yapıp bi düzen kuran varmi ? Günü nasıl.bitirmeliyim bu üçünü vererek ??? 🤭🙏🙏🙏