prenses-annesi123 Kızlar yeni doğum yaptım doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktorundan memnun kalmadım kontrolleri için götürebileceğim sakaryada önerebiliceginiz iyi bi çocuk doktoru varmı
Dilemma54 Sakarya Medar hastanesinde Aydın Sarı bebeğimin doktoru. Doğduğundan beri ona götürüyoruz. Şimdi 6 aylık olduk. Memnunuz tavsiye ederim.
prenses-annesi123 Dilemma54 doğumum medarda oldu ilk doktoru aydın sarıydı ama memnun kalmadık maalesef oyuzden başka doktor arayışı içindeyiz 😊
Dilemma54 prenses-annesi123 Benim doğumumda beyhekim hastanesinde oldu. Bende ordan memnun kalmadım. Demek ki herkesin deneyimi farklı 😊