Erdemir aynen kolik canım malesef benimde bebeğim 50 günlük ten önce her akşam 6 veya 7 veya 8 de ağlamaya başlardı gazı yoktu aslında sütümde yetiryodu Sebeb siz yere susmazdı süpürge sesi vs derken kucağımızda ayakta pış pış zıplayarak sakinleşirdi uyurdu çok şükür 3 ay 6 günlüğüz geçti o günler ağlasa da sebebi var artık 🤣 süpürge sesi açın kucağınızda sarsmadan pış pış yaparak zıplatın ama kendi stresinizi belli etmeyin hissedince daha uzun sürüyor ağlamayaları sanki bişi yokmuş gibi hissettirin pes ediyor, ben sonradan sakince denedim susturmayı inatlaştım onunla pes eden o oldu ağlama süreleri kısaldı zamanla