snowflake aynı birebir bende bu şikayetleri yaşadım eşim yoldan döndü işe gidemedi o kadar ayakta duramıyordum bemde bizim bebek çok kucakcıydı bide ister istemez hırpalıypsun kendini evde iş güç derken emzirirken ğstümde açıldı terledim soguk aldım çarptı fıtıkdan da şüphelenmedim degil açıkcası o yüzden annem fln yardıma geldi sabah akşam kremle gezinebildim agladım resmen böyle kalacam diye ama düzeliyosunz kullanın kesinlikle kremi