Arkadaşlar sütüm az.bi arkadaş hastaneden pompa kiralamamı tavsiye etti.
Aranızda kiralayanlar oldumu memnun kaldınız mı ?
Kiralasam mı yoksa süt pompasımı alsam arasımda kaldım.
Hastanedekilerin çekim gücü daha fazla diyenler var kararsızm.
Birde nekadar süreye kaç para ödüyoruz.
Ankrada otryrm.