snowflake Cok pahalılar alsam sonradan çok yer kaplar mı üzerinde uyuması rahatmı çok kararsız kaldım
FZC snowflake kim için alacan bebek içinse çok ince kalır balkona koyup oturmak içinse gayet iyi olur aslında
Yaay snowflake benim de kızım üstünde yatıyor üstüne kalın bişey seriyorum ama nerden alınıyor bilmiyorum kaynanam vardı bana
Defomm snowflake bende alacagim ama nette cok pahali ve kalinligi onemli incecik ama fiyatlar yuksek 12 cm en kalin olani burda 200 tl cift kisilik
snowflake Melankoli FZC üzerinde uyumak için alıcam soba kuracam ve sobalı odayı süngerle güzelce ayarlayıp şark köşesi gibi yapmayı düşünüyorum sünger yüzünü felan terzimle konuştum kumaşların ona göre ayarlayacak
snowflake YigitAlpsMom internet fiyatlarına baktıgımda istediğim sünger tanesi 400 den basliyor ama sobalı odada sıcacık uyumaya deger🥰
Defomm snowflake oldugumuz yerde mobilyacilarda varmis ev sahibimiz ordan almis oraya bakacagim . bende pazarda gördüm fiyati oyle demislerdi ama acelesi yok diye almamistim