Glysrcn Kızım 1 hafta sonra 7 aylık olacak . Desteksiz oturmuyor yanlarına yastık koyduğumda da öne doğru eğiliyor hep. Mama sandalyesine koyunca da aynı kendini hep öne veriyor. Sanırım bu normal? Oturma minderi alsam peki işe yarar mı düz durması için ?