Kızlar alerji testi filan yapmadı doktor karnına baktı bide kakada kan sürekli ıkınma hali çok huzursuz uykuya dalamama olduğu için bu mamayı verdi 53 günlüğüz daha ama çok pis kokuyor töbe de az az içiyor malesef 30 cc 60 cc anca içiyor daha yeni başladık bugün kabızlımız için de duphalac verdi kullananlar varmı acaba bildiğin kap katı büyük insan kakası gibi ıkınarak ağlayarak yapıyor 🥺