Eylem_serkan Kullanan var mı acaba memnun musunuz sağlık ocağından verdiler günde 6 damla kullanıcakmışız bugün başladık 4,5 aylık bebeğim bu arada
YagizAlim268 Eylem_serkan kullandık ama çok fazla yan etki yaptı kabızlık huzursuzluk , bize beş damla dedi hemşire, sabah iki akşam iç veriyorum ki rahatsız etmesin diye
minikaa Eylem_serkan benim kızım 4 aylıktan beri kullanıyor ebe 4 damla demişti 6 aydır hiçbir bir yan etkisi olmadı
Eylem_serkan Aslancikli sordum bende verince hani büyükleri bile genelde kabız yapıyor kan ilaçları diye mecbur vermek zorundasın dedi günde bir çay kaşığı zeytinyağı ver kabız olmaz dedi
Eylem_serkan YagizAlim268 hımm bende bugün başladım şuanlık maşallah bi sakin bebeğim uyumazdı gündüzleri bugün uyuyor kan ilacından mıdır acaba dedim
Seymaay Bende yeni başladım benimki 3.5 aylık niye bize şimdi verdi ki o zaman ebe. Ama zararlıymış değiştirmeyi düşünüyorum genelde ocean tavsiye ediyorlar
Minigimm1 Eylem_serkan yok canim size verilenden veriyorlar hep ama biz özel aldık onu en iyilerin arasında o bizde de bir sıkıntı olmadı kullanırken
minikaa Eylem_serkan bilemedim şimdi ama vardır bir bildiği biz hala 4 damla olarak devam ediyoruz ebe ilk verdiğinde demişti kabızlık falan yaparsa o zaman değiştiricez diye ama çok şükür yapmadı inşallah seninkine de yapmaz 😊
Seymaay Eylem_serkan iki kere kullandım genelde gece yatarken veriyorum dün gece verdim başlarda uyumadı bi uyanıp durdu sürekli ondan mı bilemedim
Atabsra Eylem_serkan tercih elbette senin canım ama içeriğini bi oku petrol ve paraben içeriyormuş. İshal yada direk kabız huzursuzluk karın ağrısı yapıyormuş. Bende dün verdi sağlık ocağı bi kez içirdim duyunca bıraktım kendi çocuk doktoruna gittiğimde onu alıp kullanacağım genelde ocean diyorlar
hakikizeytinyagi Eylem_serkan olumsuz yorumları görünce kızlarıma her sabah bır cay kasıgı pekmez vermeye basladım. Kanlarıda normal. Doğal yol her zaman iyidir. Tabi düzenli yedirmek lazım şekersiz dut veya üzüm pekmezi