Anneler,kullanıp ta memnun kaldığınız temassız ateş ölçer markası var mı?bizde comedones di geldiğinden biraz sonra lazeri bozuldu.Sonra da kızım ateşler içinde resmen 36,9 gösteriyor 1 dakika sonra 37,7 sonra yine düşüyor derece karmakarışık.Normal termometreyle ölçtüm 38,6😥Hangi marka doğru ölçüyor?Kızım da termometrede durmuyor 1 dakika bile zar zor o da ağlayarak😥