Kızlar bebeğimi götürücem iyi bir doktor arıyorum çam sakura için iyi dediler buraya gidenler varsa hngi doktorlar iyi yardımcı olurmusunuz doğduğunda. Beri geçmek bilmeyen gaz 8. Aya girdik hala kıvranıyo em gıdaya geçtik kabız sabahlara kdr iç çekiyo korkuyorum artık