Kedidirokedi benim de bebeğim 2 aylık, ilk bir ay tutuyordu ben vermek istemedim meme reddi olur diye sonra da ben verdim bebeğim tutmadı avent ultra air vardı.. uyuyana kadar beni sonra da uykuda dilini emiyor ara ara.. dün ilk defa bibs denedim çok niyetli olmasa da avente göre daha iyi tuttu.. onu tutturmayı deneyeceğim yavaş yavaş. Bir de çalışan anneyim 1 aya işe gideceğim, bu yüzden emziği yavaştan tutsa iyi olacak