Kızlarcım ben bu kıl tüy işinden bıktığım için artık lazere karar verdim ve küçük çaplı bir araştırma yaptım. Şimdi en iyisi buz lazer fakat piyasada buz başlıklı, buzlu lazer diye geçenler değil. Orjinal Buz lazer cihazı sopranoymuş ve fiyatları 6-7bin. Onu eledik. Dilan Polat’ın şubesiyle görüştüm tüm vücut istediğiniz her yer toplan 2.500 dedi. Diode kullanıyorlarmış 8 seans. Yani bana mantıklı geldi ama bir arkadaşım oraya gitme memnun kalmazsın dedi. Şimdi önemli olan cihaz değil mi? Yapanın bi önemi oluyır mu?? Birde Suna Dumankaya nın merkezine gittim orası 2700 dedi. Tüm vücut değil ama istediğim yerler. Onlar da diode kullanıyor. Ama doktor da var yani orası güzellik merkezi değil yaşam merkezi diye geçiyor. Biraz öncede instada gördüm yine diode lazer tüm vücut 2000. Yani sonuçta cihazlar aynı neye göre karar vermeliyim ??? Önemli olan cihaz değil mi? Bi akıl verin pls. Bide şuna Dumankaya daki kadın biz Güzellik merkezi değiliz onların atışı sınırlı bizde sınırsız gibi bişey dedi. Oranın ayrı bi avantajı var mıdır ?