Dorukveannesi ay benim oğlum da doruk yerim ben onu kuzum bizde de kaka sorunu var şimdi düzene girdi 4 gün de bir yapardı snr çok gazı olurdu çocuk duramazdı zeytinyağı vs vermedim çünkü doktor kızdı sorduğumda zaten 10 gün yapmasa bile normal diyorlar doktorlar ama çocuk dayanamıyor işte çok geçmiş olsun biz biogaia diye bir damla kullanıyoruz o iyi geldi birde doktor bir damla daha yazdı ama adı aklımda değil onu da eve geçince yazarım size deneyin isterseniz çok iyi geldi bize.sizede faydası olur inşallah