Rabiia hem blw hem klasik yaptım. 2 yaşına gircek şuan kaşık ve çatalla cok güzel yemek yiyebiliyo. Klaskte reddetme ihtimali cok yüksek oluyo blw de ise biraz sabırlı olman gerekiyo. Etraf kirleniyo ve onun yemesini belki yarım saati geçkin süre bekliyosun bazen içibe fenalık geliyo. Ama kendi yediğini görmek efsane. Sabrım olmadığı veya corba olduğu günlerdr ben yedirirdim