Çok kez post açılmıştır ama güncel bilgi almak istiyorum kullananlardan . Hiç ümidim yoktu ama eşim alabiliriz dedi bu aralar . Ama bütçemiz 2.500 . Bu fiyatlarda memnun olduklarınızı yazar mısınız lütfen olumlu olumsuz yönleriyle . Eşyalarımın hepsi yüksek boyda ve çok fazla değiller. Bebekle de rahat ederim diye düşündüm inşallah 🙏