edaydogan Oğlumun alerjisi geçtiği için elimde 5 adet açılmamış alfamino alerji maması var satmak istyorum isteyenlere duyrulur tanesi 80 tl
Deletedmom277 edaydogan bu mamalar sizlere ücretsiz neden verilmiyor ? Devlet alerjisi olan bebeklere ücretsiz veriyor siz neden ücretli alıyorsunuz ki ? Ya da ücretsiz alıp parayla mı satıyorsunuz anlayamadım.
edaydogan Deletedmom277 kanda çıkmayınca doktor yazmadı bizde almış bulunduk elimizde kalıp çöpe gidiceğine buraya yazıyım dedim