Merhaba herkese oğlum 3,5 aylık sadece 2 ay emzire bildim sütüm çok az geliyordu mama verdim memeden pek emiyordu sağıp veriyordum şuan tamamen kesildi sağıyorum hiç bişey yok üzülüyorum böyle olunca tekrar nasıl getirebilirim acaba kullanmadığım hiç bişey kalmadı ☹️☹️tavsiyelerinizi bekilyorum