Aselllll arayışta olanlar alsın ben kullanıyorum çok güzel .bebek arabası bir eziyet olmaktan çıktı bu arabayla bir elimde o bir elimde bebek bile taşıyabiliyorum çok hafif vs çok güzel fiyatı da yükselen bir araba 😀 sanki reklam almış gibi konuşmuşum ama sadece kullanıcı yorumu demek ki ürün güzel😀😀