biricik34 Bebeğim 25 günlük, philips avent, ve we baby emzik var elimde her ikisini de deniyorm nadirde olsa bazen tutuyor ama çoğunlukla atıyor. Siz nasıl alıştırdınız lütfen yardım edin🙏
290521uygar biricik34 4 ay bitiyor alışmadı. Sadece uyuyacağı zaman alıyor, sonra atıyor. Yeğenim7. aydan sonra emzik aldı. 🤦 Olmayınca olmuyor.
Pares biricik34 alacağı varsa alır zorlamayın ara ara teklif edin benim ki 1 ayın sonunda aldı dün arkadaşım doğum yapmış 2 günlük bebeğe emziğe alışsın diye toz şeker bandırmış şaka mı yapıyorsun sakın yapma bir daha dedim tuhaf şeyler bile deneyen var alışsın diye alacağı varsa alır bence
Asya2 Benim kizimda almıyordu ama ben sürekli vermeye çalıştım atıyodu yinede emzirdikten sonra bide uykuya dalarken özellıkle bence daha iyi alisiyolar