Ealp bizim bir bucuk aydır öyle yapamıyor duphalac kullandk o fayda etmedi sonra debridat verdi onunla yaptı kulak çöpüyle uyarmakta sağlıklı birşey değil oda alışkanlık yapıyor uyarmadan yapmıyor cocuk kac doktora götürdüm bi sorun bulamadılar. Debridatı ilk zaman hergün verdim cok yapınca hergün vermiyorm zorlandkca yapmaynca vermeye basladım