Derininannisi Merhaba kızlar 13 günlük bebeğim var duş sonrası nasıl masaj yapıyorsunuz ne kullanıyorsunuz ben zeytinyağ ile yapayım diyorum sonra da endişeleniyorum sizler nasıl yapıyorsunuz
ErtugrulAnnesii Derininannisi mustelanın yağını kullanıyordum yeni doğan döneminde, şu an krem kullanıyorum hala her banyodan sonra masaj yapıyorum 14 aylık , bayılıyor masaja😊
ipektos Derininannisi bende üşürse diye masaj yapmaya korkuyorum. Hemen losyon sürüp giydiriyorum. Şu an 38 günlük henüz. Masaj için biraz daha bekliyim diyordum bende. Siz yapıyor musunuz
Thesra Derininannisi I love you masajı çok iyi bu konuda tavsiye ederim.İnternet videoları üzerinden nasıl yapılması gerektiğini inceleyebilirsiniz bebek yağı veya losyonu bu iş işin çok ideal😌
Ed71 ipektos bende oyle valla nasıl giydirdigimi bilmiyorum üşüyecek diye ısıtıcıyı açıp önce odayı ısıtıyoruz ama yine de üşüyecek diye korkuyoruz yaz sıcakları gelsin diye bekliyorum