M-C-Zailesi bende öyle yapıyorum mamayı da uykum varken veriyorum 2 saat uyanmıyor içtikten sonra bende o uyurken uyuyorum 2 saat sonra alarm kurup kalkıp emziriyorum. Kendim veriyorsam Kaşık biberonla veriyorum eşim veriyorsa normal biberonla veriyor çünkü kaşıkla beceremiyor kayınvalidemde beceremiyor diye maalesef. Bazen emiyor emiyor hala deli gibi ağlıyor oluyor o zaman mamayı veriyorum bide öğlen veriyorum 2 3 gibi akşam yemeğine kadar rahat oluyor iş güç hallediliyor uyunursa uyumuyor vs