Bugün 2.ay aşılarını yaptırdık ateşi olmadı çok şükür. Ateş düşürücü şurup aldım ama sağlık ocağındaki ebe aşıdan önce verirsem aşının etkinliğini düşürüceğini söyledi. Huzursuzlukta olmadı ama uyumayan çocuk tüm gün uyudu uyandıramıyorum zar zor sağıp biberonla verdim sütü