Emzirme döneminde hangi aşıyı oldunuz
patuli ben biontech oldum 2. Dozunuda haftaya olacağım
patuli iki tane biontech kuzum
patuli kızım 19 aylıkken biontech oldum eve geldim emzirdim ağrım sızım da olmadı hiç
patuli biontech oldum bnde bebeğimide koruyacağına inanıyorum
Ben bugün sinovac olacagım
patuli Biontech
patuli biontech oldum. Hatta Bugün 2.yi olucam.