Merhabalr. Şu an izindeyim. Öğretmenim. Eşimin maaşından çok z kaliyir bize yaklaşık 2600 2700 gibi.. Bebegimin evin masrafları oluyor bir şey alırken 2 kere düşünmek zorunda kalıyoruz.
Ben çalışsam maddi acıdan rahat ederiz. Şubatta başlıyayım diyorum bebeğim 9 aylik olacak. Yalniz bakıcıya bırakmaya için elvermiyor. Güvenilir birini bulmak da mesele.. Subat yerine haziranda mi başlasam..sinrasi yaz tatili zaten bebeğim büyümüş olur seneye eylüle kadar