4yaprakliyonca Selam İstanbulda yaşayan hanımlar… İstanbul’da Anne kart diye bir şey varmış. 0-4 yaş çocuğu olan annelere ulaşım bedavaymış bu kartla. İstanbulda yaşayıp da bilmeyen varsa değerlendirin bence 👍🏼
Med 4yaprakliyonca bilmiyodum valla bi yere gidemediğimiz için. Nerden alınıyormuş? öğreneyim lazım olur 😬
4yaprakliyonca balkabagianasi ben yeni duydum İstanbul’da yaşamıyorum ama çok sevindim böyle bir uygulama olmasına 🤩
balkabagianasi 4yaprakliyonca aşırı güzel bişey işe gitmek için hergün tranwayı kullanıyorum ücretli olsaydı günde 4 tl gidiş geliş 8 tl sadece yola gidecekti 🐰
mirayilknurtolga rabiaa30 İETT sitesinde kart başvuru kısmında anne bebek bilgilerini girerek başvuru yapıyorsunuz sonra kart teslim noktaları var ya oradan teslim alıyorsunuz. Yine başvuru şekline internetten bakarsınız değişme ihtimaline karşı. 17 aydır kullanıyorum ben çünkü. Pandemiden dolayı çok çıkamıyoruz ama çıktığımızda en azından bir yerden kısmış oluyoruz. İyi ve güzel bir uygulama bence. 4yaprakliyonca
balkabagianasi rabiaa30 internete anne kartı yazarsanız bulabilirsiniz 🐣 internet üzerinden başvuru yapmıştım 10tl kart ücreti alınıyor fotoğraf gönderiyorsunuz bilgilerinizi falan girdikten sonra onaylanıyor 1 hafta içinde yazacağınız adrese geliyor 💅
Mrs_Ladybird 4yaprakliyonca bende dün öğrendim internet üzerinden yaptım başvuruyu🎈bi yere de gittiğim yok ama olsun 😅