Anneler selam oglum 20 aylik disarda yurumek istemiyor kesinlkle yurumuyor disariyi cok seviyo cikarken ciglk cigliga cok seviniyo ama asla kucagmdan inmek istemiyo ya kucagmda olcak ya arabamizda yada bebek arabasnda olcak asla ama asla yurumuyo disarda yere koydugumz an kendini yerlere ata ata agliyo oturuyo agliyo ciglk cigliga yani ne yapmam gerekiyo basina gelen bi bilgisi olan varmi pedegoga falanmi goturmem lazm nolur yardm edin artk tasiyamiyorm cok zorlaniyorum bu arada ayakkabiyla alakali bi sorun oldugunu sanmiyom cunku evin icinde ayakkabiyla gayet guzel yurup kosuyor 🙆♀️