Ahso yavaş yavaş alışacak. öğürmesinden endişelenmeyin, öğürme varsa doğru yoldasınız demektir. havuç verin mesela buharda pişirip, çok pişirmeyin ama eliyle tutunca dağılmayacak gibi olsun. önce siz tutun ağzına, ısıracak ve belli bir büyüklükte koparacaktır. sonra damağıyla ezip yutar. öğürüp ağzından atarsa, öksürürse de panik yapmayın, sakin kalın. üst üste birkaç kez öğürme vb olursa bırakın, tiksinmesin besinden. akşama bi daha denersiniz. böyle böyle alışacak. bebeğinize güvenin ve besinleri artık çatal ezmesi bile yapmayın. hiç istemezse de çok zorlamayın, ilerleyen zamanda sıkıntı çıkmasın. besin reddi vs olabiliyormuş.