Bizde de öyle maalesef oyuncaklar süs niyetine duruyor. Koltuğa çıkmak istiyor çıkamayınca ağlıyor bağırıyor ala ala biride sanacak ki cimcikliyorum😅az önce mutfakta bulaşığı hallederken alt çekmeceyi aç mikser vardı fark etmedim hiç onu ellemiş elini kesmiş. Kanıda durmuyor akıyorda akıyorr derin kesilmiş herhalde bende böyle şeylerden korkarım napacağımı şaşırdım. Neyse kanını bi şekilde durdurdum. Mamasını yaptım yatağına koydum uyku saati bende gizlice izledim oturmuş eline bakıyor alkış çalıyor. Onu öyle görünce çok kötü oldum ağladım durdum 😔😔 ilk defa bi yerini kesti kanı aktı kurban olurum oğluşumaa bi olmaz inşallah😔❤️