Ruziray 4 aydan itibaren olan kaşık mamasinı kullanan var mı arkadaşlar? Tabaktami biberondami hazirliyorsunuz? Günde kaç kere veriyorsunuz? Son olarak nasıl hazirliyosunuz? :)
Deletedmom115 Ruziray 4 aylık değil 6. Aydan itibaren olanı kullanıyorum kahvaltı yapmadığı için mecbur aldım tabakta hazırlıyorum ama siz ilk zamanlar kullanacaksanız biberonda yapın ki 4 aylıkta bunun için erken gibi geldi siz bilirsiniz yine de
Mercem Deletedmom115 bizde 4 aylık olduk başlıycaz doktorumuz önerdi bazı bebeklerde gelişim durumuna göre 4. Aydan itibaren başlanıyo özellikle sadece mama ile beslenen bebekler