Defnelinam33 https://imgyukle.com/i/bcDGq merhabalar bebeğimin dilinde bugün bu şekilde kahverengi lekeler var ancak huzursuzluğu vs yok arada bir dentinox diş jeli ve allerset ilaç kullanıyoruz kahverengi bir şey yemedi her zaman kullandığımız demir ilacını kullanıyoruz ama ilk defa böyle bir şey gördüm alerjisi olan bir bebek acaba besin alerjisi böyle bir belirti yapar mı daha önce başına böyle bir şey gelen var mı sormak istedim 9 aylık
2_MelekAnnesii Merhaba lekeler ne zaman ve nasıl geçti acaba? Benim oğlumun da dilinin ortasında kahverengilik oldu. Doktorumuz biraz beklemenizi söyledi ama ben yinede tedirginim. Neden oldu bilemiyorum. Siz ne yaptınız paylaşırsanız sevinirim.
Filiz83 2_MelekAnnesii merhaba benim kızımda 15 aylık bugün fark ettim .naptınız geçtimi çok korkuyorum. Kötü bişey olmasin
Filiz83 Benim kızımda 15 aylık bugün farkettim. Acaba neden oldu bilen varmı. Nasıl gecicek demir ilacı kullanmıyoruz
2_MelekAnnesii Filiz83 Merhaba bizim 5. gün oldu hala duruyor. bugün doktorumuza tekrardan yazdım KBB doktoruna göster istersen dedi net bir cevap alamadım yani.Bi sıkıntı vermiyor aslında. yemeğini yiyor uykusunu uyuyor keyfi yerindeyani ama bende çok tedirginim.
Filiz83 2_MelekAnnesii bizimkinin de bı problemi yok iştahı sağlığı çok iyi şükür bugün 3.,günümüz .KBB la ne alakası olabilir ki neden acaba ona götür dedi kendiliğinden gecmezmi. Yazanlar var geçmiş ama korkuyo yinede insan .Götürmeyi düşünüyomusunuz
Filiz83 Filiz83 sizin oglunuz kaç aylık acaba ağız hijyeni yapılmadığı için olabilirmi ek gidaya başladılar istesekte fircaliyamayiz fircalarmiyo bizimki .ondan olabilirmi
2_MelekAnnesii Filiz83 oğlum 15 aylık. Yani KBB ile ne alakası var bende anlamadım, birşeyde yapmadım. Ha geçti ha geçecek diye bekliyorum ama hiç içim rahat değil bir yandan da korkuyorum.
Filiz83 2_MelekAnnesii karadut şurubu kullanmaya başladım aktar aft olduğunu söyledi ateş veya bağışıklık düşünce oluyomus bizimki 15 gün önce ateslenmisti kulak enfeksiyonu geçirdi antibiyotik kullandik ilaç bittikten 1 hafta sonra oldu sanıyorum şuan biraz daha azaldı sanki inşallah geçer
2_MelekAnnesii Filiz83 Merhaba kızınızın dili geçti mi acaba? Bizimki 2hafta falan sürdü ama sonra kendiliğinden azalarak geçti çok şükür.