Lina500_ oğlum iki yaşında hala sık yapar ne yese hemen kaka yapar oda ek gıda döneminde hiç kabız olduğunu bilmem dört beş defayi buluyo kilosuda düşük doktora gittik hiç birşey demedi açıkçası değerlerine bakıldı ve kansızlık çıktı ama kaka ile ilgili bilgi vermedi metobolizmasi hızlı heralde dedi okadar