Esilahanm1 neden çok kötü oldunuz ki? Gözü bozuk çok kişi var ki, hele bu devirde. Allah büyük rahatsızlık vermesin.
Benim gözüm 6 numara miyop bu arada. Ben de istemem oğlumun gözü bozuk olsun ama napayım babasının da bozuk benim de. :/
Henüz bozuk mu gözü bilmiyorum