2 gündür kendi programımı oluşturdum diyetteyim.
Uzun zamandır 1 günü tamamlayamamıştım . 2. Güne merhaba 😅❤
Sabah sirkeli su ile güne başladım
Kahvaltıda bol yeşillikli cevizli ve yarım dilim peynirle salata yaptım
Öğleden sonra 2 kabağı rendeleyip suyunu sıkıp çok çok az bi zeytinyağında kavurdum bir kase yoğurtla yedim .
Akşam 3 kaşık pilav bol salata ve yoğurt .
Olmayan kıyafetlerimden,yağ tulumu göbeğimden, nefes nefese kalmaktan bıktım. Artık mecburum . Dolabım kıyafet dolu ama ben olan bir pantolonum var onu giyebiliyorum sadece.
Kardeşimin 3 ay sonra nişanı var. O zamana kadar 15 kilo gider mi ki😏
15 gitmese 10 gitse yine raziyim. Kilolu olan gardaşlarım hadi gitsin bu göbüşler 😅