Merhaba hanımlaaar,bebeğim 7 aylık doğduğundan beri saçları çok az ve uzamıyor 🥲🥲🥲🥲 birde kız gören erkek mi diyor saçlarını uzatmak için en etkili yöntem nedir sizce bilgi sahibi olan önerisi olan var mı 1 yaşına kadar uzasın istiyorum doğum gününde toka takarım 🥲🥲🥲🥲🥲