Aysunn25 Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık oldu bu hafta Organik bebek bisküvisi aldım neler yapabilirim nasıl verebilirim bebek bisküvisini biraz tecrünesizim hala bebeğim herşeyi yemiyor malesed,aranızda hipp organik bebek bisküvisi kullanan varmı
Pelloo Aysunn25 Tercih sizin ama bence vermeyin hazır bisküvi kendiniz yapın banada yengem al eline ver demişti tadını sevmedi benimki. İçinde koruyucu var palm yağı var kanserojen hepsi.
Mom0976 Bir ara biz atıştırmalık yerken onun eline de vermek için almıştım ama sonra içinde şeker olduğunu görünce üzülmüştüm. Fiyatı biraz pahalı. İçinde şeker olması kalbimi kırmıştı
Aysunn25 Mom0976 ben hala blw yapamıyorum fazla katıya henüz geçemedik ben nasıl verebilirim,hipp te şeker var mı
Mom0976 Aysunn25 evet hipp. Ben blw yaptım o yüzden direkt eline veriyordum. Başka nasıl verilir bilmiyorum
Minis Çok şekerli. Organik dediği sadece icinde kullanılan buğday vs organik tarım metoduyla üretilmiş.