Kizlar arkadaşım sezeryana giriyordu yarın ama dün verdiği kovit testi pozitif çıktı hastanesinde kovid yoğun bakım olmadığı için bebek icin diyorum , Antalya merkeze yonlendrmisler ,sorum şu hafif geçiriyor şuan bebeği mutlaka 14 gün hastanede mi izole ediyorlar ,yoksa durumu iyiyse eve mi karantinaya yolluyorlar,bide emzirtiyorlarmi