Kızım 9 bucuk aylik inanin daha yeni yeni insanlara alismaya basladi. Hala bile bazen krize girdigi oluyor. Sebep ne çözüm ne bilmiyorum. Sanirim bazi bebekler dış dunyayi daha zor kabulleniyor. Üstelik kızımı hemen her gün çarşı pazar bir sekilde hava almasi için çıkartırım. Ama bebeğin mizacı ile ilgili olduğunu düşünüyorum artık