DefneNil_ Kızım 20 aylık son 2 aydır gerinirken çok ağlıyor uyandığında ilk yarım saat basmak istemiyor çok ağlıyor sürekli dizlerini ayak bileklerini ovalıyor normalmi bu yani ben anlayamadım 😔
Mom9870 DefneNil_ Canım bu büyüme ağrıları oluyor sanırım ama hangi yaşlarda başlıyor bilmiyorum. Yine de bi doktora sorarsınız.
Mom7676 DefneNil_ Geçmiş olsun Bilgim yok üstte kalsın 🌸 acaba gün içerisinde çok oynuyor hamlıyor mu o ağrı olabilir belki
DefneNil_ Mom7676 Gün içinde bir problem yok çok güzel oynuyor koşuyor ama gün içindede ovalıyor ayaklarını spor yaptırıyorum sürekli madaj yapıyorum ovutorum ama böyle işte durum şaşırdım. Teşekkür ederim
Mom9870 DefneNil_ Yani genelde 3 yaş üzeri başlıyor ama İşte erkende olabilir mi bilemedim. Dediğim gibi bi doktora görünürsünüz.
Dmt-01 DefneNil_ benim kızım 21 aylık bugünkü bebek gelişiminde bu konuyla ilgili yazı vardı bacaklarını gösterir ağrısı olur filan boyu uzadığı için olur o ağrılar yazıyo masaj yaparak rahatlatabilirsiniz yazıyo yinede içinizin rahat etmesi için bi doktora gösterin isterseniz
gozpariltisi DefneNil_ benim oğlumun da sağ kolunda ağrı var 20 aylık doktora götürdüm kan tahlilleri yapıldı onlarda sıkıntı çıkmadı önümüzdeki hafta ortapedi gorucek onda da bişey çıkmazsa büyüme ağrısı dedi doktorumuz benim oğlumda gün içinde çok hareketli ama sabahları ağrıyla uyanıyor çoğu zaman