16 aylık oğlum yaklaşık bir ay olmuştur hemen hemen diyeyim evde yürüyor kendi kendine kalkıp gidiyor ama dışarda ayakkabı giydirdiğimde yürümüyor kendini atıyor ayakkabıyı çıkarmak istiyor bende artık yürüsün istiyorum kucağımda taşımaktan inanın perişan oldum ayakkıbıda klasik vicco nun aldım rahatsız oluyor biliyorum ama ne zaman dışarda yürür daha zamanı var mıdır?