ikbil20 engellemeyin mesela sandalyeye mi çıkıyor bırakın çıksın düşerse kendine zarar vermick şekilde olan etraf gerekirse düşsün biyeri acısın, biseyleri keşfetmeye calistiklarndan bu garip hareketler bnm oğlum ayağa dikildiginden beri hep yapıyor bunları 2 yaşı beklemedi şuan 24 aylık ama hiç engellemedim cunku belli zaman snra neyi yapması gerektiğini ne ona zarar veriri ogrenick daha temkinli ve daha az yapick. Ağlamak mi istiyor bırakın ağlasın.yarm saat de olsa ağladigi için kızmayın gidip gelip ağlama bitanem diyin sadece öpün sarılın. Ama sus artk yeter demeyin.O yüzden sabır her dönemin zorluğu geçtiği gibi buda geçecek annesi 😍